Πολιτική Αποστολής

Αυτή η πολιτική είναι αναπόσπαστο μέρος των Όρων Χρήσης μας. Αν έχετε λογαριασμό στο to.gr, συμφωνείτε αυτομάτως με αυτήν την πολιτική καθώς και με τους Όρους Χρήσης μας. Αυτές οι πληροφορίες ισχύουν και για τους αγοραστές όσον αφορά τις διαθέσιμες επιλογές αποστολής και ο τρόπος αποστολής από τους προμηθευτές.

Τρόποι Αποστολής:

  1. Courier
  2. ΕΛΤΑ
  3. Παραλαβή από το κατάστημα

Αποστολή των Αντικειμένων
Οι πωλητές είναι υπεύθυνοι για τη συσκευασία και αποστολή των πωληθέντων αντικειμένων στους αγοραστές. Αν χρησιμοποιείτε υπηρεσία παράδοσης/ταχυμεταφοράς, θυμηθείτε ότι είστε τελικά υπεύθυνοι για τη διασφάλιση ότι οι αγοραστές σας λαμβάνουν τις παραγγελίες τους. Πωλώντας στο topikos-odigos.gr, συμφωνείτε να:

Α. Παρέχετε μια ακριβή διεύθυνση "αποστολή από".
Β. Καθορίζετε τα έξοδα αποστολής και τους χρόνους επεξεργασίας στις καταχωρίσεις σας.
Γ. Αποστέλλετε τα αντικείμενα άμεσα μετά την πώλησή τους. Η άμεση παράδοση σημαίνει ότι αποστέλλετε κάθε αντικείμενο εντός 30 ημερών από την αγορά, εκτός εάν καθορίζετε διαφορετικά στο χρόνο επεξεργασίας σας ή συμφωνείτε για διαφορετική περίοδο παράδοσης με τον αγοραστή μέσω Μηνυμάτων. Πριν ενημερώσετε το χρόνο επεξεργασίας για μια συγκεκριμένη παραγγελία, πρέπει πρώτα να λάβετε τη συγκατάθεση του αγοραστή σας.
Δ. Συμμορφώνεστε με όλους τους τοπικούς κανονισμούς τελωνείου.
Ε. Αποστέλλετε στη διεύθυνση που αναγράφεται στην απόδειξη του topikos-odigos.gr.
Στ. Επισημαίνετε την παραγγελία ως αποσταλμένη όταν την αποστέλλετε, που αυτόματα επισημαίνει την παραγγελία σας ως αποσταλμένη. Να θυμάστε ότι μπορείτε να επισημάνετε μια παραγγελία ως αποσταλμένη μόνο αφού την έχετε πραγματικά αποστείλει. Όταν επισημαίνετε μια παραγγελία ως αποσταλμένη, ο αγοραστής θα λάβει ειδοποίηση.
Ζ. Χρεώνετε κατάλληλο ποσό για την αποστολή.
Η. Με την εισαγωγή πληροφοριών παρακολούθησης ή επιβεβαίωσης παράδοσης στο topikos-odigos.gr, μας δίνετε άδεια να συλλέξουμε και να μοιραστούμε αυτά τα δεδομένα που λαμβάνουμε από την επιλεγμένη εταιρεία παράδοσης με τον αγοραστή.

Σε περίπτωση που μια παραγγελία δεν φτάσει, προετοιμαστείτε να παράσχετε έγκυρη απόδειξη αποστολής. Η έγκυρη απόδειξη αποστολής πρέπει να δείχνει ότι το αντικείμενο πράγματι αποστάλθηκε και ότι στάλθηκε στη διεύθυνση που παρέχει ο αγοραστής στο topikos-odigos.gr. Εάν ένας αγοραστής δεν λάβει την παραγγελία του, μπορεί να υποβάλει μια υπόθεση εναντίον της επιχείρησής σας. Παρακαλούμε δείτε αυτό το άρθρο υποστήριξης για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το σύστημα υποθέσεων του topikos-odigos.gr.

Επιλογές Αποστολής και Κόστος:
Κάθε πωλητής είναι υπεύθυνος για την καθορισμό των επιλογών αποστολής και των κόστων από τον πίνακα ελέγχου του πωλητή. Οι πωλητές θα πρέπει να αναφέρουν σαφώς τα έξοδα αποστολής και κάθε επιπλέον χρέωση που σχετίζεται με την αποστολή, όπως τα έξοδα χειρισμού ή τα διεθνή έξοδα αποστολής, στις καταχωρίσεις τους για τα προϊόντα. Οι πελάτες θα πρέπει να ενημερώνονται για οποιαδήποτε πιθανή καθυστέρηση ή επιπλέον χρεώσεις πριν ολοκληρώσουν την αγορά τους. Οι πωλητές ενθαρρύνονται να προσφέρουν μια ποικιλία επιλογών αποστολής για να καλύψουν τις διαφορετικές προτιμήσεις και ανάγκες των πελατών.

Τοπικές Επιλογές Παράδοσης και Παραλαβής:
Οι πωλητές μπορούν επίσης να προσφέρουν επιλογές τοπικής παράδοσης ή παραλαβής για πελάτες που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση. Αν επιλέξετε να προσφέρετε τοπική παράδοση ή παραλαβή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε σαφώς τους όρους και τις προϋποθέσεις, συμπεριλαμβανομένων οποιωνδήποτε σχετικών επιβαρύνσεων ή περιορισμών, στους πελάτες. Επιπλέον, καθορίστε τις γεωγραφικές περιοχές που είναι επιλέξιμες για την τοπική παράδοση ή παραλαβή για να αποφευχθεί κάθε πιθανή σύγχυση.

Περιορισμοί Αποστολής:
Οι πωλητές θα πρέπει να είναι ενήμεροι για οποιουσδήποτε περιορισμούς ή περιορισμούς αποστολής που επιβάλλονται από τους τοπικούς ή διεθνείς νόμους, τους κανονισμούς τελωνείου ή τις εταιρείες μεταφορών. Είναι ευθύνη του πωλητή να διασφαλίσει τη συμμόρφωση με αυτούς τους περιορισμούς και να ενημερώσει ακριβώς τους πελάτες για οποιεσδήποτε περιορισμούς. Η μη τήρηση των περιορισμών αποστολής μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα καθυστερήσεις, επιπλέον χρεώσεις ή νομικές συνέπειες.

Ασφάλιση Αποστολής:
Αν και δεν είναι υποχρεωτικό, οι πωλητές μπορούν να επιλέξουν να προσφέρουν ασφάλιση αποστολής για προστασία από απώλειες, ζημιές ή κλοπές κατά τη μεταφορά. Εάν επιλέξετε να προσφέρετε ασφάλιση αποστολής, ενημερώστε σαφώς αυτήν την επιλογή στους πελάτες και παρέχετε λεπτομέρειες σχετικά με την κάλυψη, το κόστος και τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων αποζημίωσης. Σημειώστε ότι η ασφάλιση αποστολής μπορεί να παρέχει επιπλέον αίσθηση ασφάλειας στους πελάτες και να βοηθήσει στη δημιουργία εμπιστοσύνης στην επιχείρησή σας.

Επιλογή Μεθόδου Αποστολής:
Κάθε πωλητής έχει την ευχέρεια να επιλέξει τη μέθοδο αποστολής που του ταιριάζει καλύτερα. Διατηρούμε το δικαίωμα να μην αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για απώλειες ή ζημίες που μπορεί να προκύψουν από τη μεθοδολογία αποστολής που επιλέγει ο πωλητής.

Ευθύνη και Διαφορές:
Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για οποιεσδήποτε απώλειες, ζημίες ή καθυστερήσεις που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της αποστολής. Ο αγοραστής πρέπει να επικοινωνήσει απευθείας με τον πωλητή για οποιεσδήποτε διαφορές, αποζημιώσεις ή επιστροφές προϊόντων. Σε περίπτωση διαφωνίας μεταξύ πωλητή και αγοραστή, θα πρέπει να επιλυθεί από τις δύο πλευρές. Ενώ τον topikos-odigos.gr μπορεί να διαδραματίσει ρόλο στη διευκόλυνση της επικοινωνίας, δεν μπορούμε να είμαστε υπεύθυνοι για την επίλυση ή τη διαμεσολάβηση σε τέτοιου είδους διαφορές. Επίσης, εμείς δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την ποιότητα ή την ακρίβεια των προϊόντων που πωλούνται στον ιστότοπό μας, καθώς ο καθένας από τους πωλητές είναι υπεύθυνος για τη δική του συλλογή, παραγωγή και αποστολή προϊόντων.

Ενημερώσεις και Επικοινωνία:
Ενημερώνετε τακτικά τις πληροφορίες σας για την αποστολή, συμπεριλαμβανομένων των χρόνων επεξεργασίας, των επιλογών αποστολής και οποιωνδήποτε αλλαγών στις πολιτικές αποστολής, για να εξασφαλίσετε την ακρίβεια και τη διαφάνεια για τους πελάτες. Επιπλέον, διατηρείτε ανοιχτή επικοινωνία με τους αγοραστές σχετικά με την κατάσταση των παραγγελιών τους, τις πληροφορίες παρακολούθησης και οποιεσδήποτε πιθανές καθυστερήσεις ή προβλήματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διαδικασία αποστολής. Η άμεση και διαφανής επικοινωνία μπορεί να συμβάλει στη μείωση των ανησυχιών και στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης με τους πελάτες.

Με την τήρηση αυτών των πολιτικών αποστολής και βέλτιστων πρακτικών, οι πωλητές μπορούν να παρέχουν μια θετική και αξιόπιστη εμπειρία αγορών στους πελάτες στο topikos-odigos.gr, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα τη συμμόρφωση με τους τοπικούς κανονισμούς και τα πρότυπα της βιομηχανίας.